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Les News du mois de Juin Forum US en français.

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Les News du mois de Juin Forum US en français. Empty Les News du mois de Juin Forum US en français.

Message par Barka Sam 4 Juin - 2:00

Yo tout le monde

Il y a quelques heures Madmole est sorti de son silence.

madmole :

Hey guys,
"We've been super busy... crunch after crunch on getting the consoles certified and now the patches and DLC's, not to mention working on A15 and A14. A 14 has one little odd graphics bug we need to figure out and we'll release it. A15 has a new feature I've been talking about for ages that we put in, I will do a video to show it and some other features, and some news about when you might expect A15 to surface. Expect the video this weekend."


Ils bossent sur l'A15 et encore sur le dernier fix de l'A14. Juste un petit bug graphique qui les dérange et ralenti la sortie du patch. Ils nous dit de nous attendre à une vidéo ce week end.



madmole :

"Walking dead head packs. They are pretty cool though."

Des packs des visages de the Walking Dead seront dispos !! espérons que ce soit gratuit !!!!


Le dernier message je ne  le mets pas c'est juste une réponse à un joueur qui râle .
Mais dans la réponse de Madmole on apprend que le spawning des Z est retravaillé. (qu'ils arrêtent de pop à 2 mètres).
De nouvelles viandes vont faire leur apparition pour la cuisine.


Voilà de toute façon je vous tiens au jus !!

Barka
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Message par Barka Mer 8 Juin - 18:46

Les news DU 8 Juin 2016

Aujourd'hui Madmole nous révèle que les Personnages Npc seront certainement invulnérables pour la 1ère partie d'alpha. Ils n'ont pas encore eu le temps de travailler sur ce qui se passe en cas de décès du PNJ.

On apprend aussi que le Worbench va être nécessaire pour tous les crafts dit avancés, comme la mini bike, les outils motorisés et les recettes à base de steel.

Barka
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Message par Barka Jeu 9 Juin - 22:51

Les news DU 9 Juin 2016
Originally Posted by Sorrowthief
 I would love it they gave us an NPC that just has a few basic animations as it stands there and give us the ability to write the text for them. That alone could make some very exciting mods and story driven content. Its the main reason I have not released my full quest mod yet, really hope to add real NPC's to it and not dead corpses lol
[center]


Madmole
I'm pretty sure all that will be xml driven so people could write their own quests.


Originally Posted by Sorrowthief  
Madmole can you let me know if it will be possible to give us a placable NPC to turn into workstations or write text for them please. I got 1226 hours played man and I mod this baby non stop almost enough to ruin my marriage. Im even pro Turd and I just want this one little thing. It can be a block that doesnt move for all I care.


Madmole
I'm sure you will be able to create NPC's and place them.


Des nouvelles qui raviront les moddeurs  !!
Nous pourrons éditer les textes des pnjs et des quêtes !! Et en plus nous pourront créer et placer nous même les PNjs

Madmole
I'm planning a video showing new fort parts: Garage doors, draw bridges and more!

Et la petite cerise, une nouvelle vidéo va arriver pour nous montrer le fonctionnement des portes de garages et des ponts levis !!!

Ensuite en Bref !!

Avec l'arrivé des Sleepers, la nouvelle catégorie de Zombies, une mécanique fera son retour: Passer par des trous de 1 Bloc de Hauteur !!

En effet les Sleepers sont une nouvelle mécanique de SPAWN des Zombies qui permettra un pop plus immersif. Les Zombies ne spawneront plus tous dehors d'un coup. Ouvrir un coffre, casser une porte, vider un placard, fera du bruit, et "réveillera un Zombie endormie". Du coup Juste casser un carreau et laisser les Z dehors ne sera plus possible.


C'était les news du Jour ! Big up !!

Barka

Barka
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Message par Barka Dim 12 Juin - 18:15

Les news DU 12 Juin 2016

Madmole

More vehicles are coming. Legendary weapon parts are planned.

De nouveaux véhicules vont arriver ainsi que des armes légendaires. Les véhicules ne seront pas pour l'a14.7 et l'a15.


Originally Posted by The Last Survivor  View Post
That actually looks really good Madmole.

However all people would have to do in order to raid it
is go behind it or beside it and hit it from there and the
bullets / chainsaw couldn't really hurt them at all.
So unless someone is standing right in front of it I think
that might be a bit of a problem lol. I am sure you guys
will think of something to fix that though.


Madmole

Yeah I didn't draw much detail on the sides, I already told the 3d modeler to add bullet launchers/shock prods to all sides, so there is no easy way to destroy one.


Madmole précise suite à la question d'un joueur que les Nouvelles machines automatiques seront vraiment difficiles à fracturer et seront pourvu de pleins d'armes de défense.

Originally Posted by Curbolt  View Post
Are there any RWG improvements for A15?


Madmole

Not yet that I know of, but there could be some bug fixes.

La randomGen de l'a15 sera la même qu'actuellement, mais il y aura peut etre des corrections de bugs.


Originally Posted by Bandicoot View Post
Hey MM,

Why not to have a forging skill, where you put perks in it to craft better molds that get destroyed after a single pour like in real life. For example i have my forging skill capped up, so i can craft 600 molds, use them in the forge and craft a sniper barrel 600 quality, but once i crafted one the mold get destroyed and i have to craft another mold to forge another barrel. crafting mold can require parts of no matter which quality but the quality of the mold depends on the perk of forging skill, same as tool crafting for example. so i find a sniper barrel which is 1 quality but i spent tons of mats and time to skill up my forging skill and so i can use this 1 quality barrel to craft a better one with some processing time involved, and maybe a wood working skill for stocks for example or other wood parts for tools and weapons, like crafting handles for tools and in the forge the steel pickaxe head.

what do you think about that?


Madmole


It's not a bad concept. We're just not sure we want players crafting firearms, and we have a method to improve firearms now, so what is the difference, other than your idea lets you make a 600 out of a 1, and ours takes more parts and work.

Un Joueur demande la creation d'un perks de forge permettant de crafter des moules d'armes en fonction du level dans la compétence. Trouver une partie d'arme de mauvaise qualité vous permettrait d'en faire un moule de bonne qualité utilisable 1 fois pour vous recrafter une arme supérieur.
Madmole trouve la mécanique pas mauvaise, et qu'il travail toujours sur l'amélioration des armes.

Barka
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